Plannetjes smeden - Reisverslag uit Beverwijk, Nederland van Mandy Stel - WaarBenJij.nu Plannetjes smeden - Reisverslag uit Beverwijk, Nederland van Mandy Stel - WaarBenJij.nu

Plannetjes smeden

Door: Mandy

Blijf op de hoogte en volg Mandy

10 Mei 2019 | Nederland, Beverwijk

Daar ben ik weer!!
Het is inmiddels 6 jaar geleden dat ik een half jaar in Noorwegen doorbracht. Ik heb het nooit onder stoelen of banken gestoken dat dit prachtige land mijn hart gestolen heeft toen. Gelukkig zijn Paul en ik in december al een weekje in Stavanger geweest. Ik wilde Paul laten zien waarom Noorwegen voor mij zo'n fijne plek was en is. Dat is gelukt! Hoewel we veel regen en grauwe luchten hebben gehad, heb ik Paul wel nieuwsgierig kunnen maken voor meer. Dit in combinatie met onze lieve vriendin Michelle van Wereldmatch.nl die ons hulp aanbood met het plannen van onze reis hebben we besloten om in juli en augustus zo lang mogelijk richting het hoge noorden te gaan.

Michelle heeft voor ons een reisplan gemaakt. Hierin staat een route met daarbij veel tips over interessante plekken die je onderweg tegen komt, met mogelijkheden voor accomodaties om te overnachten en heel veel toffe informatie over de cultuur en natuur van het land. De reis die zij in elkaar heeft gezet gaat vanaf ons huis in Beverwijk via Noord-Nederland naar Duitsland. In Duitsland nemen we dan een nachtboot naar het zuiden van Zweden. We gaan dan via het Vätternmeer, Sigtuna, Omne, Åsen, Olden, Geilo, Larvik, Hirtshals en Hamburg terug naar huis. Bij de foto's kun je een plaatje zien van de route. We gaan linksom,dus tegen de klok in. Dat betekent dat we eerst door Zweden reizen en daarna door Noorwegen.
We hebben nu alleen het reisplan. Binnenkort gaan we alles boeken en per plek waar we verblijven kijken wat we precies willen gaan doen. Voor nu dus vooral plannen, en dan snel genieten van deze reis!
We houden jullie weer op de hoogte!
Liefs,
Paul en Mandy

  • 10 Mei 2019 - 09:51

    Marie-Louise:

    Dat is zo te zien een knappe rit die jullie gaan maken. Ik ben benieuwd naar het verslag en de foto’s.

    Liefs mama

  • 10 Mei 2019 - 12:40

    Hetty Van Es:

    De vooruitzichten zijn al geweldig. Ik ga jullie verslagen volgen en spannende tijd om naar toe te leven. Veel plezier

  • 10 Mei 2019 - 14:20

    Paul:

    Ik heb er erg veel zin in!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mandy

Hoi! Welkom op mijn blog! In januari zal ik naar Stavanger gaan om daar een half jaar te studeren. Hier lees je erover!

Actief sinds 05 Juli 2012
Verslag gelezen: 240
Totaal aantal bezoekers 20616

Voorgaande reizen:

01 Juni 2023 - 09 Juli 2023

Noorwegen 2023

08 Juni 2022 - 16 Juli 2022

Noorwegen 2022

25 Juli 2019 - 18 Augustus 2019

Noorwegen en Zweden

31 December 2012 - 02 Juni 2013

Studeren in Stavanger

Landen bezocht: