Steeds meer reisgenoten! - Reisverslag uit Beverwijk, Nederland van Mandy Stel - WaarBenJij.nu Steeds meer reisgenoten! - Reisverslag uit Beverwijk, Nederland van Mandy Stel - WaarBenJij.nu

Steeds meer reisgenoten!

Door: Mandy

Blijf op de hoogte en volg Mandy

22 April 2023 | Nederland, Beverwijk

Hoi allemaal,

We gaan weer!

Al enkele reizen houd ik een reisblog bij. Vooral om het zelf terug te kunnen lezen, maar dat het door anderen gelezen wordt maakt het wel extra leuk.

Voor het echte begin van deze vakantie neem ik jullie mee naar kerst 2022, waar het allemaal begon.

Kerstmis 2022 vierden we dit jaar bij Paul en mij thuis met mijn moeder en Peter, en Paul's familie. Terwijl we aan het eten waren, zaten we te praten over reizen, en kwam het gesprek op de twijfel die Marie-Louise en Peter hadden voor de zomervakantie. Gingen ze terug naar Noorwegen, of dit keer naar Portugal (het moge duidelijk zijn dat ik vond dat ze weer naar Noorwegen moesten gaan, gezien de geweldige reis van vorig jaar). Toen ik mijn schoonmoeder Annie vroeg of zij naar Noorwegen zou willen, antwoordde ze direct ''ja''.

''Nou'', zei Peter, ''dat is dan geregeld, dan ga je met ons mee''. Zo gebeurde het dat we dit bonte gezelschap bij elkaar verzameld hebben om op reis te gaan. Toen kwam in januari ook nog eens de grootste droom van Paul en mij uit: ik bleek in verwachting! Dit betekent dus dat Marie-Louise, Peter, Annie, Paul, baby (werknaam Fritz) en ik met zijn allen op reis gaan. We gaan overigens niet de gehele reis met zijn allen.

Op 1 juni vertrekken Marie-Louise, Peter en Annie met de boot naar Kristiansand en maken vanuit daar een reis door zuid-Noorwegen. Dan twee weken later, op 15 juni reizen Paul en ik ook naar Kristiansand, en de dag erna zullen wij de vakantiegangers treffen nabij Stavanger. Daar blijven we vervolgens een paar dagen met zijn allen, waarna Annie verder zal reizen met Paul en mij. Marie-Louise en Peter zullen vanaf daar langzaam maar zeker richting huis gaan. Dit betekent dus dat Annie ruim 5 weken op reis is, en de rest ongeveer 3.

Vanaf 1 juni zullen hier dus met enige regelmaat weer blogs geschreven worden. We zouden het leuk vinden als jullie ons weer willen volgen. Mochten jullie na 3 reizen klaar zijn met Noorwegen (of met ons), dan kun je je natuurlijk altijd afmelden (even goede vrienden hoor;)).

De reis begint in elk geval over 40 dagen, wie weet tot dan!

Liefs, Mandy


  • 22 April 2023 - 20:03

    Anita:

    We gaan jullie zeker weer volgen zitten we zelf in Oostenrijk maar maakt niet uit.


  • 22 April 2023 - 20:18

    Gijs:

    Wij raken sowieso niet zat van Noorwegen en vinden het leuk om jullie en onze buurbaby te volgen,dat gaan we dus zeker doen,heel veel plezier met de voorpret ook [e-1f44d][e-1f3fc][e-1f973]


  • 22 April 2023 - 20:18

    Hetty:

    Veel voorpret en plezier


  • 22 April 2023 - 20:19

    Rob:

    Ja hoor, we reizen weer mee!


  • 22 April 2023 - 20:31

    José En Helma:

    Wij volgen jullie weer uiteraard!


  • 22 April 2023 - 21:20

    Annie:

    Ik heb er erg veel zin in.


  • 23 April 2023 - 10:08

    Marie-Louise :

    ik heb er ook heel veel zin in.

    Op naar het mooie Noorwegen.

    Eerst gezellig met Annie en Peter.

    Gezellig dat we Mandy (Fritz) en Paul ook gaan treffen bij Stavanger. De Preikestølen gaan we ook weer beklimmen.

    De reis is al geboekt, de bedden gereserveerd. Wij zijn er klaar voor.


  • 23 April 2023 - 12:02

    Sjef:

    Leuk dat jullie weer naar noorwegen gaan,

    Ga jullie weer volgen, groetjes Sjef


  • 23 April 2023 - 16:41

    Martin:

    We gaan jullie graag weer volgen. Ik (Martin) heb twee emailadressen aangegeven, omdat ik zelf op pad ben richting Rome. Wens jullie alvast veel voorpret en weer een mooie reis!

    Liefs, Martin en Veroni

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mandy

Hoi! Welkom op mijn blog! In januari zal ik naar Stavanger gaan om daar een half jaar te studeren. Hier lees je erover!

Actief sinds 05 Juli 2012
Verslag gelezen: 243
Totaal aantal bezoekers 20810

Voorgaande reizen:

01 Juni 2023 - 09 Juli 2023

Noorwegen 2023

08 Juni 2022 - 16 Juli 2022

Noorwegen 2022

25 Juli 2019 - 18 Augustus 2019

Noorwegen en Zweden

31 December 2012 - 02 Juni 2013

Studeren in Stavanger

Landen bezocht: