Laatste dag voor we de boot naar Nederland nemen! - Reisverslag uit Langesund, Noorwegen van Mandy Stel - WaarBenJij.nu Laatste dag voor we de boot naar Nederland nemen! - Reisverslag uit Langesund, Noorwegen van Mandy Stel - WaarBenJij.nu

Laatste dag voor we de boot naar Nederland nemen!

Door: Marie-Louise

Blijf op de hoogte en volg Mandy

07 Juli 2022 | Noorwegen, Langesund

Dan is het bijna zover de vakantie komt tot een einde.

Wat hebben wij veel gezien en beleefd.

De "o kijk wat mooi" is heel veel gezegd door ons.

En ja het is echt zo mooi hier.

Maar eerst nog even onze belevenissen in Lillehammer en onze reis naar het laatste logeeradres.

De laatste dag in Lillehammer zijn we naar Hamar gereden maar dat vonden wij een nietszeggende stad en waren dus snel klaar daar.

De avond ervoor hadden we een Elandenjacht gedaan met zeer weinig succes. Schapen los op de weg maar dat was het dan ook. Morgen weer eens proberen. Zo gezegd zo gedaan. Het weer was slecht weer en veel laaghangende bewolking maar we hadden een goede route....hoopte we.....

Ook de tweede avond geen Eland maar wel 2 rare vogels en 2 Hertjes(zie foto)

De volgende dag, vandaag dus, was weer een reisdag dus alles weer ingeladen en op pad naar Langesund en eigenlijk richting de boot zodat we morgen niet zover hoeven te reizen en de boot gewoon ook halen.

Vooral de snelweg gereden en want het was een behoorlijk lange rit.

Plekje gevonden en lekker even naar het dorpje om te kijken waar we zitten. Een schattig klein dorpje aan de kust.

Peter had voor vanavond, derde poging, een route uitgestippeld en na het eten zijn we dan ook op pad gegaan.

Weer een andere omgeving, andere natuur. Ook weer heel erg mooi (het wordt saai dat ik dat steeds zeg maar het is zo).

Mooie foto's gemaakt maar geen Eland.

Vlakbij ons logeeradres stak een Hert over vlak voor onze auto. Helaas geen foto want ik had mijn camera al opgeruimd.

Ik ga afsluiten en Mandy gaat de rest van hun reis verslaan. Daar ga ik in ieder geval van meegenieten. Zeker nu ik weet hoe de natuur eruit ziet en ruikt.

Wat een rijkdom dat we deze reis hebben kunnen maken. Bijna 5 weken weg, we beseffen ons heel goed dat het heel bijzonder is dat we dit kunnen doen.

Wij hebben ons hart verloren aan Noorwegen.

Ik snap nu waarom mensen steeds weer teruggaan naar dit prachtige land.

Ik kan jullie zeggen.....Wij gaan zeker nog een keer terug.

Liefs Marie-Louise


  • 08 Juli 2022 - 08:54

    Helma:

    Wat hebben jullie veel gezien en beleefd, super mooi. Wens jullie een veilige en vlotte thuisreis en leuk dat we mochten mee lezen!

  • 08 Juli 2022 - 09:11

    Rob:

    De 'rare' vogels zijn vrijwel zeker kraanvogels, of ik moet me sterk vergissen.

  • 08 Juli 2022 - 09:35

    Sjef:

    Leuk dat we meemochten liften met jullie reisbelevenissen
    Veilig thuis. Groetjes

  • 08 Juli 2022 - 10:45

    Anita:

    Alles gelezen en ook deze reiziger is enthousiast geraakt. Een hele fijne reis terug en tot snel.

  • 08 Juli 2022 - 12:22

    Martin En Veroni:

    Straks lekker nagenieten van deze mooie reis. Goede reis terug! Tot gauw

  • 08 Juli 2022 - 21:35

    Marco En Esther :

    Beste buurtjes, wat hebben jullie een mooie reis gehad, en wij begrijpen zo aan de foto, s te zien dat het een prachtig land is. We spreken elkaar snel. Geniet nog even van de laatste dagen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mandy

Hoi! Welkom op mijn blog! In januari zal ik naar Stavanger gaan om daar een half jaar te studeren. Hier lees je erover!

Actief sinds 05 Juli 2012
Verslag gelezen: 244
Totaal aantal bezoekers 20878

Voorgaande reizen:

01 Juni 2023 - 09 Juli 2023

Noorwegen 2023

08 Juni 2022 - 16 Juli 2022

Noorwegen 2022

25 Juli 2019 - 18 Augustus 2019

Noorwegen en Zweden

31 December 2012 - 02 Juni 2013

Studeren in Stavanger

Landen bezocht: