- Reisverslag uit Beverwijk, Nederland van Mandy Stel - WaarBenJij.nu - Reisverslag uit Beverwijk, Nederland van Mandy Stel - WaarBenJij.nu

Blijf op de hoogte en volg Mandy

05 Juni 2022 | Nederland, Beverwijk

Hier is dan mijn eerste verslag.

Ik ben Marie-Louise de moeder van Mandy.

We zijn nog niet op reis maar het komt heel dichtbij.

Vandaag gaan we ons hondenkind wegbrengen naar haar logeeradres. Daar zal het haar aan niets ontbreken maar we zullen haar zeker missen.

Nog 2 dagen en dan gaan we op pad.

Noorwegen ontdekken.

We kregen van Mandy een handleiding Noorwegen. Met wat zinnetjes vertaald die voor Peter en mij van toepassing zijn.

Daarnaast een reisplan vanaf de dag dat zij vertrekken uit Beverwijk.

Keurig uitgewerkt waar, adres en kaartje van de route die gereden gaat worden.

Het was een spiegel die werd voorgehouden….echt een kind van haar moeder….controle.

Dus verbaasd het jullie niets. Ik heb ons gedeelte eraan toegevoegd. We kunnen de reis beginnen.

En wat heb ik er zin in.

Tot snel weer maar dan zitten we in Oslo.

• 05 Juni 2022 - 15:28

Mandy:

Leuk om alvast mee te lezen voordat wij ook binnenkort vertrekken! Begint nu heel dichtbij te komen voor jullie!

• 05 Juni 2022 - 15:35

Annelies :

Fijne vakantie.
    Groetjes Annelies

• 05 Juni 2022 - 17:43

Annie:

Hoi Marie Louise en Peter nou ik vind het heel erg leuk om jullie te volgen.Heel veel plezier en voorzichtig he.

• 05 Juni 2022 - 19:01

Marijke Remmers :

Veel plezier en goede reis . Geniet ervan .

• 05 Juni 2022 - 23:38

Jeannette:

De kop is eraf! Kom maar op met de leuke verhalen en foto's, ik ben zo benieuwd! Ik ga jullie volgen hoor

• 06 Juni 2022 - 11:51

Martin En Veroni:

Heel veel plezier en mooie ervaringen gewenst.

• 06 Juni 2022 - 16:14

Cenda:

Een hele fijne vakantie !!
    En we lezen mee :)