- Reisverslag uit Beverwijk, Nederland van Mandy Stel - WaarBenJij.nu - Reisverslag uit Beverwijk, Nederland van Mandy Stel - WaarBenJij.nu

Blijf op de hoogte en volg Mandy

07 Juni 2022 | Nederland, Beverwijk

Ik wil jullie eerst even voorstellen aan onze muis (zie foto) die met ons mee op reis is. Een inmiddels oud collega heeft deze muis gemaakt en ik wilde deze muis een stukje van onze mooie aarde laten zien.Maar…..

De eerste dag reizen zit erop. Vanmorgen om 5 uur vertrokken.

Waar we bang voor waren in Duitsland, rond Hamburg, was gelukkig niet zo een heel groot probleem.

Uiteindelijk waren we rond half 1 bij de pont die we eigenlijk om 15.45 uur geboekt hadden.

Dus kijken of we een paar boten eerder konden krijgen. We stonden voor het inchecken van de boot en ik was weer zoals gewoonlijk ongeduldig en lezen is dan niet mijn sterkste kant. Vouchercode voor de lezer en wat gebeurde er……nou niets. Achteruit andere rij en na afkijken bij de buurrijen snapte Peet wat we moesten doen. Gelukkig op weg de boot op. Gelukkig dus eerder op de boot om op tijd bij onze eerste overnachtingsplek aan te komen.

Een prachtig mooi oude herenboerderij waar we alle ruimte hebben.

Morgen gaan we via Kopenhagen naar Oslo met de boot. Een reis van ongeveer 17 uur.

De volgende keer dat ik weer een verslag maak zijn we in Noorwegen.

We zijn goed voorbereid op weg gegaan dus alles loopt gesmeerd.

Tot het volgende verslag.

Groetjes uit Denemarken[e-1f48b] Marie-Louise

• 07 Juni 2022 - 19:53

Juane:

Gelukkig is alles goed gegaan . Geniet van een lekkere nachtrust schatjes . En rustig aan Mvr. Visser niet zo ongeduldig je hebt alle tijd

• 07 Juni 2022 - 20:32

Annie:

Zo de eerste rit zit er dus op. .Nou lekker genieten op de boot. Jullie hebben alle tijd.
    Ik zie al uit naar jullie volgende verslag.
    Gr.Annie

• 08 Juni 2022 - 17:40

Marco En Esther. :

Buurtjes, veel plezier, geniet van jullie 1e stop.

• 08 Juni 2022 - 19:05

Martin En Veroni:

Goede start gemaakt. Wat riante kamer daar in Denemarken. Ben benieuwd naar jullie boottocht naar Oslo.