Alweer onze laatste avond samen in Noorwegen! - Reisverslag uit Åndalsnes, Noorwegen van Mandy Stel - WaarBenJij.nu Alweer onze laatste avond samen in Noorwegen! - Reisverslag uit Åndalsnes, Noorwegen van Mandy Stel - WaarBenJij.nu

Alweer onze laatste avond samen in Noorwegen!

Door: Marie-Louise

Blijf op de hoogte en volg Mandy

02 Juli 2022 | Noorwegen, Åndalsnes

De tijd is omgevlogen en dan is het nu dan de laatste avond samen met Mandy en Paul in Noorwegen.

Onze wegen scheiden zich.

Mandy en Paul hebben ons veel moois laten zien van Noorwegen en het was heel fijn omdat samen te doen.

Dank jullie wel voor de gezelligheid, goede tips en alle mooie plekjes die we gezien hebben.

Maar eerst nog wat over onze dagen in Åndalsnes en de omgeving.

Het is een echt dal waar we in zitten en we hebben enorme bergen om ons heen.

Alweer prachtig.

1 juli zijn we naar een speciale route gereden om de Atlanterhavsvegen te rijden. Je rijdt over 7 bruggen van eilandje naar eilandje. Rondom de zee.

De rit erheen hadden we ook een ferry want dat kom je in Noorwegen ook veel tegen. Ze hebben al veel tunnels gebouwd maar soms houdt de weg op en moet je een boot op.

Onderweg terug zagen we dat er een regenbui boven het gebied, waar we onze camping hebben, op dat moment plaats vond.

We hadden gewassen en alles lag te drogen en onze stoelen stonden ook nog buiten. Gelukkig viel de schade mee en konden we gewoon lekker buiten eten. In de avond nog de Trollstigen opgereden.

De volgende dag wisten we dat het slecht weer zou zijn dus lekker uitgeslapen. Geen haast vandaag.

Laat in de middag zou het opklaren dus eerst boodschappen doen want morgen een reisdag en op zondag is er echt niets open in Noorwegen.

Nog wat souvenirs gekocht en na de boodschappen thuis gebracht te hebben toch nog een keer de Trollstigen op met de wolken laaghangend.

Wat verder door gereden om te genieten van alles om ons heen.

Straks lekker eten en dan gaan we morgen weer op pad.

Mandy en Paul naar Hovringen en wij naar Lillehammer.

We rijden een stuk samen op dan kunnen we nog even lunchen samen.

Voor ons begint de laatste week.

Mandy en Paul hebben nog 2 weken.

Volgende verslag zal waarschijnlijk door Mandy en mij geschreven worden van verschillende plekken.

• 02 Juli 2022 - 19:29

Sjef:

Het is fijn dat jullie die dingen nog samen kunnen doen, geniet er van en ook van d
    it prachtige Noorwegen. Fijne reis verder, groetjes Sjef

• 02 Juli 2022 - 21:01

Annie :

Een hele fijne reis terug naar huis Peter en Marie Louise.
    En Paul en Mandy fijne reis verder .

• 03 Juli 2022 - 09:36

Anita:

Geniet nog van jullie terugreis, en voor Paul en Mandy nog 2 mooie weken

• 04 Juli 2022 - 19:27

Martin En Veroni:

Naast dat jullie een mooie reis maken, hebben jullie het ook gezellig met elkaar gehad. Wens jullie nog mooie weken, maar dan los van elkaar.