I'm leaving on a jetplane! - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Mandy Stel - WaarBenJij.nu I'm leaving on a jetplane! - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Mandy Stel - WaarBenJij.nu

I'm leaving on a jetplane!

Door: Mandy

Blijf op de hoogte en volg Mandy

08 Januari 2013 | Nederland, Haarlem

Ja hoor, het is zover! Ein-de-lijk toestemming van de examencommissie. Tussen de middag op mijn laatste stagedag keek ik op mijn telefoon en zag dat ik mail had. Mijn maag draaide alweer om, zoals het al een paar weken doet als ik zie dat ik mail heb, toen ik het volgende las:

Beste Mandy,

De deelexamencommissie heeft je verzoek om je minor in Noorwegen te gaan doen ontvangen. Je hebt ook bewijsmateriaal meegestuurd. De deelexamencommissie geeft je hierbij toestemming je minor in Noorwegen te doen. Veel succes en plezier!


WHAAAAAHH!! Ik mag!! Vervolgens moeders huilend(Sorry mam, hoort bij het verhaal:)) aan de telefoon. Het voelt wel echt een stuk lichter! Ik was echt nog bang dat het niet door zou kunnen gaan, maar gelukkig het kan.

Toen ik 's middags thuis kwam meteen een ticket geboekt. Gelukkig allemaal gelukt! Wel heel spannend allemaal, maar ik heb er enorm veel zin in! Nu gaan de laatste voorbereidingen beginnen. Gelukkig heb ik iemand die op mijn kamer gaat passen in de tussentijd dat ik weg ben.

Woensdagochtend 16 januari zal mijn vliegtuig vertrekken naar Stavanger. Op zondag 2 juni maak ik dezelfde reis, maar dan de andere kant op. Ken je dat gevoel nog van vroeger? Je bent klein en je mag voor het eerst in de echte grote achtbaan. Zo voel ik me precies! Ik vind het erg spannend, maar ik heb er ook enorm veel zin in! Jullie horen snel meer!

Liefs, Mandy

  • 08 Januari 2013 - 18:37

    José Uit Limburg:

    Lieve Mandy,

    Vanuit het zuiden ben ik gewoon jaloers op je....zo'n geweldige ervaring in je jonge leven...Een hele fijne reis gewenst.

    Ik vind het heel leuk om je te volgen via WaarBenJij. Ivo en Nathalie hebben dit ook gedaan en het is voor het thuisfront (je moeder dus..) heel fijn om te lezen hoe het met je gaat in het buitenland. Ik verheug me op je geweldige verhalen...

    Liefs en veel groeten van José en Helma

  • 08 Januari 2013 - 19:45

    Rob Van Raay:

    Met deze reactie begint het al. Een poosje contact via, hoofdzakelijk, internet.
    Maar dat geeft niks. Het belangrijkste is dat je gaat doen wat je graag wil en wat goed is voor je studie en toekomst.
    Ik hoop dat je er een hele fijne tijd gaat krijgen met veel succes en vooral plezier!

    Papa

  • 08 Januari 2013 - 21:44

    Mama Marie-Louise:

    Lieve schat, op dit verslag zaten Peet en ik echt te wachten
    want dat betekend dat je toestemming hebt gekregen.
    Een heel mooie spannende en leerzanme ervaring zal hetworden.
    Leer er veel van en geniet van alle nieuwe dingen om je heen.
    Ik zal je missen maar we hebben skype en daar gaan we vet gebruik van maken.
    En we hebben een goede reden om naar Noorwegen te komen.
    Kus mama

  • 09 Januari 2013 - 11:34

    Michelle:

    Lieve Men,
    Ik spreek je veel te weinig. Maar volg je verhalen over je avontuur al vanaf het begin.
    Ik vind het echt super super leuk gaaf geweldig voor je. Ik hoop dat je een super mooie tijd gaat hebben
    daar en veel gaat leren. Hoop dat je ons vaak update over je (tijdelijke) leven daar.
    Heel veel plezier en geniet geniet geniet !
    Liefs, Michelle

  • 13 Januari 2013 - 11:09

    Richard En Margriet:

    Lie Mandy,

    Ook wij hebben je pagina gevonden. Heel veel succes, plezier bij je stageavontuur in Noorwegen. We wensen je natuurlijk een hele leuke en leerzame tijd toe.

    groetjes,
    Richard en Margriet

  • 13 Januari 2013 - 11:09

    Richard En Margriet:

    Lie Mandy,

    Ook wij hebben je pagina gevonden. Heel veel succes, plezier bij je stageavontuur in Noorwegen. We wensen je natuurlijk een hele leuke en leerzame tijd toe.

    groetjes,
    Richard en Margriet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Haarlem

Studeren in Stavanger

Ik ga voor een paar maanden een minor volgen in Stavanger!

Recente Reisverslagen:

31 Mei 2013

De laatste dagen

26 Februari 2013

Vakantiee!!!!

07 Februari 2013

Jeg snakker litt Norsk!

27 Januari 2013

NSB

22 Januari 2013

Climb to the top!
Mandy

Hoi! Welkom op mijn blog! In januari zal ik naar Stavanger gaan om daar een half jaar te studeren. Hier lees je erover!

Actief sinds 05 Juli 2012
Verslag gelezen: 339
Totaal aantal bezoekers 20643

Voorgaande reizen:

01 Juni 2023 - 09 Juli 2023

Noorwegen 2023

08 Juni 2022 - 16 Juli 2022

Noorwegen 2022

25 Juli 2019 - 18 Augustus 2019

Noorwegen en Zweden

31 December 2012 - 02 Juni 2013

Studeren in Stavanger

Landen bezocht: